De cate ori nu v-ati lasat incantate de fel si fel de oferte, iar dupa ati ramas dezamagite de produsul primit? Am patit-o si eu si sunt sigura ca si voi, iar de aceea am decis sa va prezint si voua magazinul pe care l-am descoperit si caruia i-am devenit fidela.bbb

In prezent exista zeci de magazine care ofera cosmetice profesionale la diverse preturi si  oferte. Insa  intrebarea este care dintre toate acestea  ofera produse de calitate si nu contrafacute?  Dupa mai multe incercari am descoperit  magazinul  BeautyOneShop.ro, de care sunt multumita pe deplin. Ofera cel mai bun raport calitate-pret  intalnit pana acum. Cosmetice profesionale, produse de coafura, machiaj, toate sunt de o calitate superioara si la un pret excelent fata de concurenta. In plus,  au tot timpul oferte promotionale la diverse produse. Ce poate fi mai bine de atat?  Ultima mea comanda a fost cam asa:

 

FOND DE TEN MATIFIANT- MATTE & COVER. De ce l-am ales?

  • Este special conceput pentru tenul mixt si gras;
  • Permite pielii sa respire;
  • Previne formarea punctelor negre, care sunt inestetice si de care scapam atat de greu;
  •  Are o formula de controlare a sebumului, care echilibreaza zonele uleioase si uscate;
  •  Contine acid hialuronic ce hidrateaza zonele deshidratate a pielii, vitamina A si C impotriva imbatranirii si D-panthenol ce are ca efect calmarea iritatiilor.

DEMACHIANT PENTRU OCHI SI BUZE – BIO-DOUCE

Acesta este perfect pentru orice tip de ten, inclusiv cel sensibil si indeparteaza atat machiajul ochilor cat si pe cel al buzelor. Ofera un ten curat si catifelat.

SER TRATAMENT- KERATIN SILK INFUSION – CHI

Majoritatea femeilor folosesc ustenstile de par precum placa, uscator, ondulator, care in timp afecteaza parul. Daca vreti sa evitati parul uscat si degradat acesta este un tratament perfect care restructureaza firul de par. Folositi-l cu incredere, merita! 😉

Deci, dragile mele,  daca vreti produse de calitate si la un pret bun, acesta este magazinul pe care il cautati. Astept sa imi spuneti si voi ce produse v-ati comandat de la Cosmetice Profesionale de la BeautyOne Shop si cum vi se par. Pe mine una m-au cucerit!

 

Leave a Reply

